نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

شهید علی تمیمی

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۳ ب.ظ

میرسه از فلک صدایی

هیئتتون شده خدایی

اربعین ثبت دفتری شد

داده اید اولین فدائی

 

بسته حجت خدا باها

بعد رفتن علی ز دنیا

کمترین شکل مردن ما

پر زدن تو را زیارت آقا

 

 

  


قسمتم شه خدا شهادت

کاش به من هم بدی لیاقت

کاش مثه رفتن تمیمی

من بمیرم تو را زیارت

 

نوکرت تا ابد بمونم

تا ابد از شما بخونم

رومو آقا زمین نزن باز

کربلا بده تا من جوونم

 

خوب می دونم که کار نداره

کافیه تا کنی   اشاره

کل عالم به یک مداره

تا منو کربلا بیاره

 

آقا شبیه علی تمیمی

با تو باشم من رفیق صمیمی

یا تو نجف یا تو کربلا تون

خونه به من بدی تو از کریمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸
زکریا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی