نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

احسانک القدیم

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ


دریافت

منو کربلا ... منو روضه ها             تب ِ با تو بودن

منو ندبه ها...شب جمعه ها        شب ٍ پرگشودن

صراط مستقیم  حســـین حســـین

توای شه کریم  حســـِن حســـین

احسانک القدیم حســـِن حســـین

تـــــا ٍ صوت هل من ناصر شد

        نغمه ی در گوش من

        خادمیه درگاهت

        تا ابد بر دوش من

تو سایه سرم...نگاهت کرم           آقا ٍ نوکرم من

پدر مادرم...فدات دلبرم...تا روزجزا   برات ٍیاورم من

تموم باورم حســـِن حســـین

تو ایی شه کرم حســـِن حســـین

منو ببر حرم حســـِن حســـین

                *

صراط مستقیم حســـِن حســـین

توایی شه کریم حســـِن حســـین

احسانک القدیم حســـِن حســـین


شبی خلوتی... توکن دعوتی   حرم ٍ روضه خونی
منو بچه ها... بیایم کربلا         حرم ٍ دلتکونی
یه عمره با غمت  حســـِن حســـین
به زیر پرچمت      حسین حسین
شدم من آدمت   حســـِن حســـین
من ٍ خاکی از صحرای تو
      قطره ی دریای تو
      تا رسیدن به دریا
      لنگ یک امضای تو
تو ای محجبین... توبالا نشین     به ما اعتنا کن
دلیل یقین   ...   امام امین       به ما هم نگاکن
عشق مجاز من حســـِن حســـین
راز و نیاز من حســـِن حســـین
مهرنماز من حســـِن حســـین

صراط مستقیم حسین حسین
توای شه کریم حســـِن حســـین
احسانک القدیم حســـِن حســـین

خطاب به علی آقا تمیمی:
شبی جای من ... جاچشمای من     نگا ٍ کن آقا رو
ز قول منو ... همه بچه ها               بخواه این دعا رو:
کوری دشمناتون از حسد
زیارت الحسین الی الابد
مدافعان عمه زینبو
به طور ویژه تو کنی مدد
یــــا ٍ پیرغلام شم تو هیئت
      یا بگیرم شهادت
      یا تو را کربلا
      یا توی راه مشهد
بخواه از آقا... برای ماها                زیارت خصوصی
میشه تو بهشت ... تو دست آقا     بجامون ببوسی
علی تمیمی تو یه هیئتی
برای جمع ما تو عزتی
میون سیل این فدائیا
بیشتر از همه تو غیرتی

صراط مستقیم حســـِن حســـین
توایی شه کریم حسین حسین
احسانک القدیم حســـِن حســـین
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
زکریا ...

نظرات  (۳)

سلام
salmanis هست نام کاربری
Oh, that is lovely! Ve3nx#82r0;uye&pected. My grandmother collected costume jewelry in the ’70′s and used to use it to build grand, glittering pictures. One of my favorite Christmas decorations is an enormous christmas tree, on green velvet, framed in a gilt frame, made entirely of bits of gaudy jewelry, strings of fake pearls, and Christmas lights. The string plugs into the wall…and it still works after all these years. It’s not Christmas until that thing is blinking in the corner somewhere.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی