نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

امانٌ من النار لزوار الحسین ٍفی لیل الجمعه

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ


دریافت

به نظر من اگر شور خونده بشه بهتره و سبکش بهتر اجرا میشه

شب های جمعه، چه غوغا میشه / کربلا مثل عاشورا میشه
وارد قتلگاه حضرت زهرا میشه

روضه بخون مادر، با قد خمیده / روضه بخون مادر، ازسر بریده

زبون میگیره با ناله / هزار و چهار صد ساله
شب های جمعه زهرا تو گوداله

امان من النار لزوار الحسین؛ فی لیلة جمعه

************

شب های جمعه، دل تو سردابه / عکس اربابم رو سینم قابه
شیش گوشه ی بهشت، شیش گوشه ی اربابه

روضه بخون مادر، وای من حسین وای / روضه بخون مادر، بی کفن حسین وای

جلو چشم هام مقتل بازه / برای تشییع جنازه
زدن به اسب ها همه نعل تازه

امان من النار لزوار الحسین؛ فی لیلة جمعه

************

روضه سنگینه، شب های جمعه / انگاری چش هام داره میبینه
خنجر رو میکشه، پا میذاره رو سینه

روضه بخون مادر، دیدی که چه ها شد / روضه بخون گودال مثل کوچه ها شد

غروب روز عاشورا / دوازده ضربه واویلا
به روی لب زینبت یازهرا

امان من النار لزوار الحسین؛ فی لیلة جمعه



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
زکریا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی