نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

شور_ امام حسین

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ


دریافت


تموم روزگار من غمین بود/ با روضه و سینه زنی اجین بود

دلم دوباره از غمت حزین بود/به مرگ من تو روضه ها یقین بود


میون این روضه ها... هیئتا...

دلم میره کربلا... کربلا...

به روی لب ها   ذکرشبها    غریب مادر آقا...

دم عزامون       روضه هامون     شده یه پا کربلا



شبای جمعه لیلت البرات من/ زکات و خمس و کعبه و صلاه من
الهم اجعلم تو ای حیات من /به پیش من بیا تو در ممات من

توایی دلیل منــــــو...علتــــــم
تموم روز شبـــــــم....هیئتــــم
توای وجودم   من نبودم     بدون تو نور عین
میون سینه   حک همین   منم فدای حسین

حس...ین ای دل ای دل

مقلب القلوب من فقط تو ای/یا غافر الذنوب من
طلوع و هم غروب من فقط توای/یا ساتر العیوب من فقط توایی

هیئت فقط منزل   و عترتم
 گریه برا  زینبت    غیرتم

یه عمره آقا       توی دنیا        در حسرت  بوی سیب
مرجع عشقم    تو شهادت       شده زهیر و حبیب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
زکریا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی